خانه » وبلاگ ابرسازه » محصولات کی پلاس (کناف) » مقاطع CW و UW کناف – عرضه و فروش مقاطع CW و UW کناف

مقاطع CW و UW کناف – عرضه و فروش مقاطع CW و UW کناف

  • از
مقاطع CW و UW

مقاطع CW و UW کناف چیست؟

دیوار جدا کننده کناف، که معرف سیستم دیوار های جداکننده کناف هستند با نام درای وال نیز شناخته می شوند.  این سیستم ها برای دیوارهای غیر باربری که نقش تقسیم فضاهای داخلی ساختمان را دارند استفاده می شوند این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع C,CW و U,UW بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند.

درزهای میان این صفحات به وسیله ی نوار و بتونه ی مخصوص درزگیری می شود. در انتهای کار، سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری خواهد داشت، حاصل می گردد. فضای خالی داخل دیوار جدا کننده ، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی میسر می سازد. این یک قابلیت بسیار مهم دیوار جدا کننده محسوب می شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات کناف ، جدیدترین لیست قیمت را  از صفحه ذیل دانلود کنید.

مقاطع CW و UW

مقاطع CW و UW

دانلود لیست قیمت دیوار کاذب کناف

انواع مقاطع CW و UW کناف (مقاطع فولادی) را از کجا بخریم؟

سوالی که پیش می آید این است که مقاطع CW و UW کناف را از کجا بخریم که قیمت آن مناسب باشد و کیفیت مطلوب داشته باشد و اینکه با توجه به تنوع محصول چه نوعی از این محصول تهیه کنیم و سرانجام اینکه اجرای کناف را به چه کسی بسپاریم که کیفیت کار مناسبی داشته باشد و جواب این که: شرکت مهندسی و بازرگانی ابررسازه (مدرن دکور) با بیش از یک دهه سابقه در واردات و عرضه محصولات کناف ایران و خدمات اجرای این محصولات آماده ارایه مشاوره به همه همکاران و هموطنان ارجمند میباشد برای اطلاع از قیمت مقاطع کناف و زمان مورد نیاز برای اجرای آن با شماره های زیر تماس بگیرید:

بیدگلی
09903730377  , 02136288461