خانه » وبلاگ ابرسازه » سافیت » عاملیت فروش محصولات برند سافیت

عاملیت فروش محصولات برند سافیت

  • از
خرید کناف

تایل گچی سافیت
مدرن دکور نماینده رسمی و انحصاری تایل گچی سافیت در تهران

یگی از انواع سقف کاذب،سقف کاذب کلاسیک می باشد که از دو جز کلی تایل و سپری زیرسازی تشکیل شده است.تایل ها انواع محتلفی دارند که یکی از پر فروش ترین آن ها نوع گچی روکش پی وی سی می باشد،کهدر این مقاله صرفا این متریال را معرفی میکنیم.

تایل گچی در طرح های متنوع تولید و عرضه می شوند از جمله مدل های پر فروش تایل گچی مدل های حصیری 996،تخم مرغی 238،ساده یا برفی 154،مدل های پانچ دار (سوراخ دار) می باشند.که خود در مدل های پانچ منظم(سوراخ منظم)،پانچ نامنظم(سوراخ نامنظم)،پانچ مربع(سوراخ مربع) می باشد.مدل های پانچ دار خاصیت آگوستیک و جاذبه صوت را نیز دارا می باشند.

تایل های گچی درضخامت های متفاوت و با کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند که در این میان تایل گچی سافیت دارای ضخامت  7 میلی متر،به صورت پشت فویل و دونوار می باشد.روکش تایل گچی سافیت وارداتی و بسیار باکیفیت می باشد.

این بازرگانی با کیفیت صادراتی اقدام به تولید تایل گچی نموده است و تایل گچی سافیت با گارانتی 18 ماهه عرضه می شود.بسته بندی سقف کاذب گچی 10 عددی بوده و هرکارتن 3.60 متر مربع مساحت را پوشش می دهد.

مدرن دکور این افتخار را دارد که در خانواده سافیت به عنوان عاملیت رسمی این برند در استان تهران فعالیت کند و به صورت انحصاری و به صورت مستقیم محصول صادراتی و بسیار با کیفیت را در اختیار سازندگان،کارفرمایان،فروشندگان و مشتریان عزیز قرار دهد.

شماره تماس:۰۲۱۳۶۲۸۸۴۶۱۰۹۹۰۳۷۳۰۳۷۷

آدرس:ورامین ، میدان ولیعصر ، بلوار بصیرت ، ۱۸ متری منتظران ، مدرن دکور