خانه » وبلاگ ابرسازه » محصولات کی پلاس (کناف) » پروفیل اف ۴۷ کناف – عرضه و فروش پروفیل F47 کناف

پروفیل اف ۴۷ کناف – عرضه و فروش پروفیل F47 کناف

  • از
پروفیل اف ۴۷ کناف (F47)

پروفیل اف ۴۷ کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

شاسی ها در زیر سازی گچبرگ و کناف نقش اساسی دارند و شما در هنگام نصب، گچبرگ را به شاسی ها متصل مینمایید. معمولا از پروفیل اف 47 برای اتصال مستقیم گچبرگ استفاده میشود و معمولا گچبرگ به صورت مستقیم روی نبشیهای دیوار و اف چهل هفت پیچ میشود .

پروفیل اف 47 کناف f 47 عضو اصلي زيرسازي سقف هاي كاذب يكپارچه را تشكيل مي دهد . اين پروفيل هم به عنوان سازه باربر در قسمت فوقاني سقف كاذب استفاده می شود و هم نقش زیرسازی برای نصب انواع پنل را دارد. بدلیل تولید اولیه ی پروفیل های گالوانیزه سقف کاذب (Galvanized false ceiling profiles) توسط شرکت کناف ( Knauf .co ) ، این پروفیل در صنعت ساخت و ساز خشک کشور به نام پروفیل  یا سازه f47  کناف  ( F47 knauf profile ) شناخته می شود . از اين پروفيل در ديوارهاي خشك نیز به عنوان پشت بند ، جهت نصب تجهیزات مربوط به تاسيسات الكتريكي و مكانيكي استفاده مي شود .

پروفیل اف ۴۷ کناف

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات کناف ، جدیدترین لیست قیمت را  از صفحه ذیل دانلود کنید.

دانلود لیست قیمت دیوار کاذب کناف

انواع پروفیل اف ۴۷ کناف (مقاطع فولادی) را از کجا بخریم؟

سوالی که پیش می آید این است که پروفیل اف ۴۷ کناف را از کجا بخریم که قیمت آن مناسب باشد و کیفیت مطلوب داشته باشد و اینکه با توجه به تنوع محصول چه نوعی از این محصول تهیه کنیم و سرانجام اینکه اجرای کناف را به چه کسی بسپاریم که کیفیت کار مناسبی داشته باشد و جواب این که: شرکت مهندسی و بازرگانی ابررسازه (مدرن دکور) با بیش از یک دهه سابقه در واردات و عرضه محصولات کناف ایران و خدمات اجرای این محصولات آماده ارایه مشاوره به همه همکاران و هموطنان ارجمند میباشد برای اطلاع از قیمت پروفیل اف ۴۷ کناف و زمان مورد نیاز برای اجرای آن با شماره های زیر تماس بگیرید:

بیدگلی
09903730377  , 02136288461