خانه » محصولات کی پلاس (کناف) » دیوار کاذب کناف ، عرضه ، فروش و اجرای دیوار کاذب کناف

دیوار کاذب کناف ، عرضه ، فروش و اجرای دیوار کاذب کناف

دیوار کاذب کناف چیست؟ مزایای استفاده از آن چیست؟ ودر آخر به نحوه ارائه ، فروش و خدمات نصب آن در گروه مهندسی بازرگانی ابرسازه خواهیم پرداخت ، از شما دعوت میکنیم در ادامه این مبحث با ما همراه باشید.

دیوار کاذب کناف چیست؟

دیواری غیر باربر است که به منظور جدا سازی فضای داخلی یا به جهت تزئین فضا و ایجاد فضای شیک و مدرن ، استاندارد و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار میگیرد، نوع خشک که با نام کاذب نیز شناخته می شوند به دلیل سهولت نصب و جذابیت ظاهری طرفدار بیشتری پیدا کرده و مورد استفاده قرار میگیرند. برند کناف نیز به عنوان تولید کننده برتر و پیشتاز سقف کاذب مشبک ، نوع خشک و سایر تجهیزات سیستم استاندارد محبوب ترین تولید کننده در این عرصه می باشد و در این بخش ما به معرفی مزایا،‌معایت و سایر ویژگیهای آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

انواع دیوار کاذب کناف

انواع مورد استفاده در ایران به دو نوع دیوارهای کاذب جدا کننده و پوششی تقسیم میشود ، دیوار های کاذب جدا کننده که غیر باربر میباشند و برای تقسیم فضای داخلی ساختمان از آن استفاده میگردد و دارای 4 نوع مختلف میباشند:

  1. جدا کننده ساده
  2. جداکننده با مقاومت مکانیکی بالا
  3. جداکننده با عملکرد صوتی بالا
  4. جدا کننده تاسیساتی

همچنین نوع پوششی آن که شامل صفحات گچی روکش دار است و بوسیله پانل های فلزی روی دیوار پیچ میشود که دارای طرحها و رنگهای متنوعی می باشد و به دو نوع با سازه و بدون سازه تقسیم می شوند.

مزایای استفاده از دیوار کاذب کناف

  • دارای سرعت اجرایی بالا در اجرای
  • دور ریز کم مصالح در کنار صرفه جویی در نیروی کار و مصالح
  • افزایش مقاومت ساختمان ها در برابر زلزله
  • کاهش جرم  و وزن ساختمان
  • قابل اجرا بر روی سطح وسیع با حداقل مصالح
  • قابل استفاده از عایق صوتی و حرارت
  • قابلیت عبور موارد تاسیساتی ساختمان
  • مقاوم در برابر لرزه

نصب دیوار کناف (کناف کاری یا اجرای کناف)

برای نصب دیوار کناف پوششی کاذب روش های مختلفی وجود دارد . یکی از روش ها استفاده از قاب فولادی سبکی می باشد که توسط مقاطع UUW  به بستر پوششی را بر روی خود نصب میشود . تایل گچی و پیش ساخته پس از نصب قاب فلزی بر روی چهار چوب فلزی نصب میگردد . پس از اتمام نصب درزهای میانی قالبهای گچی توسط نوار مخصوص و درزگیر خاص پوشیده می شوند . که در انتها سطح دیوار مورد نظر سطحی یک پارچه و صاف بدون هیچ گونه پستی و بلندی خواهد بود . زمان مورد نیاز برای نصب پوشش تایل گچی و سایر گونه های آن بسته به متراژ مکان نصب بین 24 تا 72 ساعت می باشد که در مقایسه با زمان مورد نیاز برای انجام کار با سایر مصالح زمان بسیار مناسبی می باشند.

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات کناف ، جدیدترین لیست قیمت را  از صفحه ذیل دانلود کنید.

دانلود لیست قیمت دیوار کاذب کناف

دیوار کاذب کناف

دیوار کاذب کناف

انواع دیوار کناف را از کجا بخریم؟

سوالی که پیش می آید این است که دیوار کاذب کناف را از کجا بخریم که قیمت آن مناسب باشد و کیفیت مطلوب داشته باشد و اینکه با توجه به تنوع محصول چه نوعی از این محصول تهیه کنیم و سرانجام اینکه اجرا و نصب دیوار کناف را به چه کسی بسپاریم که کیفیت کار مناسبی داشته باشد و جواب اینکه: شرکت مهندسی و بازرگانی ابررسازه (مدرن دکور) با بیش از یک دهه سابقه در واردات و عرضه محصولات کناف ایران و خدمات اجرای این محصولات آماده ارایه مشاوره به همه همکاران و هموطنان ارجمند میباشد برای اطلاع از قیمت دیوار کاذب کناف و زمان مورد نیاز برای نصب آن با شماره های زیر تماس بگیرید:

بیدگلی
09903730377  , 02136288461